FAQ
Je kiest de reisbagage die het beste bij je reis past. Daarna kies je een locatie en moment voor de bezorging van je reisbagage. Ding dong! Je kunt inpakken. Easy peasy; geen stress voor je vacay.
Meer weten? Check de pagina ‘Hoe het werkt’.
Yes, de reisbagage is schoon. Alle reisbagage worden na retour geïnspecteerd op eventuele gebreken. Nadat we alles gecheckt hebben, wordt de reisbagage grondig gereinigd met eco-friendly schoonmaakmiddel. Daarna wordt de reisbagage gedesinfecteerd met een alcoholoplossing. Zo is jouw SwitchCase zo goed als nieuw wanneer jij hem ontvangt!
Ja, je kunt jouw SwitchCase koffer huren vanaf 3 dagen.
Ja, je kunt je SwitchCase koffer maximaal 30 dagen huren. Wil je langer met je koffer op reis? Dan zijn daar zeker mogelijkheden voor. Neem even contact met ons op, dan denken we met je mee. Dat kan via dit formulier.
Ja, je kunt je SwitchCase backpack huren vanaf 10 dagen.
Ja, je kunt je SwitchCase backpack maximaal 4 maanden huren. Wil je langer backpacken? Dan zijn daar zeker mogelijkheden voor. Neem even contact met ons op, dan denken we met je mee. Dat kan via dit formulier.
Dat hangt af van onze beschikbaarheid. Laat het ons minimaal 24 uur voor de geplande ophaaldatum weten. Dan checken wij de mogelijkheden. Je kunt onze contactgegevens hier vinden. We denken graag met je mee, zodat je zo min mogelijk hoeft na te denken en van alle vakantiestress wordt ontzorgd.
Betaling
Je kunt jouw SwitchCase online betalen met IDeal, Apple Pay, Klarna, Creditcard, SEPA, Bancontact, Google Pay en Sofort. Wanneer je je bestelling hebt geplaatst krijg je een e-mail met de bevestiging van de betaling.
Met Klarna is het mogelijk om achteraf te betalen, ideaal als je nog even wilt sparen voor je vakantie. Aan de deur met betalen is helaas niet mogelijk.
Het is niet mogelijk om cash aan de deur te betalen. Je kunt alleen online betalen tijdens het afronden van je bestelling op onze website.
Nope, we snappen dat jij liever je geld spaart voor een drankje op het terras of toeristische uitstapjes. Je hoeft aan ons geen borg te betalen.
Bezorgen & ophalen
Het verkleinen van de ecologische voetafdruk is onze missie. Daarom leveren we jouw reisbagage met een elektrische auto tot aan je deur.
Jij geeft tijdens je bestelling aan welke tijd het beste uitkomt. Op de dag van bezorging stuurt de SwitchCase crew jou een WhatsApp berichtje met de track ’n trace. De SwitchCase crew bezorgt op het door jou gekozen moment.
P.S. Het is nog nooit gebeurd, maar just in Case... We doen er alles aan om op de door jou gekozen tijd aan te bellen, maar een file kan binnen no-time ontstaan. Het kan (soms, ooit, misschien 😉 ) gebeuren dat we iets later zijn. In zo’n geval zullen we dit aan je laten weten en houden we je op de hoogte.
We halen je reisbagage op dezelfde locatie op als waar we die bezorgd hebben. Zorg ervoor dat je alle spullen eruit hebt gehaald voor we aanbellen :).
Wanneer je je SwitchCase boekt kun je aangeven wanneer we hem weer mogen ophalen, de datum, tijd en locatie mag je dus zelf bepalen!
Onze SwitchCase crew stuurt je op de dag van ophalen een WhatsApp berichtje met de tijd waarop we zullen aanbellen. We doen er alles aan om op jouw gekozen tijd te verschijnen.
De bezorgkosten zijn €4,95. Bij een order boven €60,- is de levering gratis.
De ophaalservice zit bij de huurprijs inbegrepen. Chill toch!
Annulering
Ja, je kunt je reisbagage tot 3 dagen voor je gekozen bezorgtijd annuleren.
Het is niet mogelijk om de bestelling tijdens de huurperiode te annuleren.
Service
Wat vervelend dat je een beschadigde koffer of backpack hebt ontvangen! Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan regelen we kosteloos dat er zo snel mogelijk een nieuwe koffer of backpack bezorgd wordt op de door jou gekozen locatie.
Neem direct contact met ons op via de telefoon/WhatsApp of de mail. Onze contactgegevens vind je hier. Vergeet niet je naam, boekingsnummer en gedetailleerde beschrijving van het probleem door te geven ;).
Oh nee! Laat het ons direct weten via de mail of telefonisch/WhatsApp, onze contactgegevens kun je hier vinden. Vergeet niet je naam, boekingsnummer en je probleem door te sturen. Dan kijken wij met je mee naar een oplossing.